Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy

 

DYREKTOR MIEJSKIEGO ZARZĄDU DRÓG
W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM OGŁASZA NABÓR
 NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

Specjalisty ds. utrzymania dróg i zieleni

 

1.      Wymagania niezbędne:

 

a)      Wykształcenie - wyższe lub średnie o kierunku leśnym lub ogrodniczym,

b)      Obywatelstwo - polskie,

c)      Ukończony 18 rok życia i pełna zdolności do czynności prawnych, oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

d)      Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty,

e)      Osoba nie karana za przestępstwa popełnione umyślnie,

f)        Nieposzlakowana opinia.

g)      Znajomość obsługi komputera – umiejętność pracy w programach WORD, EXCEL.

h)      Prawo jazdy kat. B.

 

2.      Wymagania dodatkowe:

 

a)   Samodzielność w działaniu, komunikatywność, kreatywność,

b)   W przypadku mężczyzn – uregulowany stosunek do służby wojskowej,

c)   Umiejętności organizacyjne czasu i pracy, umiejętność pracy w zespole, 

      mobilność i dyspozycyjność ( praca w terenie ).

 

3.      Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

a)      Nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości na terenach zieleni miejskiej,

b)      Udział w przygotowaniu materiałów niezbędnych do przeprowadzania przetargów

na udzielanie zamówień publicznych przez Miejski Zarząd Dróg, na roboty związane z bieżącym utrzymaniem,

c)      Planowanie i nadzór nad realizacją inwestycji, oraz bieżącego utrzymania na obiektach zieleni miejskiej i przydrożnej .

d)      Organizowanie spotkań w sprawach problemów technicznych oraz robót dodatkowych i sporządzanie notatek z tych spotkań,

e)      Bieżąca kontrola realizacji robót,

f)        Sprawdzanie faktur częściowych,

g)      Sprawdzenie kompletności materiałów odbiorowych,

h)      Reprezentowanie Miejskiego Zarządu Dróg w terenie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z umową, obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami wiedzy fachowej,

i)        Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wykorzystanych materiałów,

j)        Potwierdzanie faktycznie wykonanych zakresów robót i usunięcia stwierdzonych 

      wad oraz kontrolowanie rozliczenia robót,

k)      Prowadzenie zimowego utrzymania parków i terenów zieleni miejskiej,

l)        Prowadzenie i aktualizacja inwentaryzacji zieleni miejskiej.

 

4.      Wymagane dokumenty:

 

a)      Wypełniony kwestionariusz osobowy z fotografią,

b)      Kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,

c)   Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i uprawnienia,

d)   Kserokopia prawa jazdy,

e)   Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności  do czynności prawnych           

      oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

f)   Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania

      pracy.

g)  Oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie
      i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne.

 

5.      Dokumenty  dodatkowe:

 

a)      List motywacyjny,

b)      CV,

c)      Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

d)   Kserokopie dokumentów potwierdzających umiejętność obsługi komputera i pracy
      w programie Word, Excel, lub oświadczenie kandydata o posiadanych                         

                  umiejętnościach w tym zakresie,

 

6.      Postępowanie kwalifikacyjne:

 

a)      Na podstawie złożonych dokumentów Komisja Rekrutacyjna dokona analizy spełnienia przez kandydatów wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu,

b)      Lista kandydatów spełniających wymagania formalne będzie umieszczona 

      w Biuletynie Informacji Publicznej – www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl.

      w dziale„Oferty pracy”, oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg

      w Ostrowie Wielkopolskim, ul.Zamenfofa2B, i na stronie internetowej Miejskiego

      Zarządu Dróg www.mzd.osw.pl

c)      Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej,

d)      Na rozmowę kwalifikacyjną kandydat stawia się z dokumentem tożsamości,

e)      Wyniki postępowania kwalifikacyjnego zostaną ogłoszone w Biuletynie Informacji Publicznej – www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl. w dziale „Oferty pracy” oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Zamenhofa 2B,

f)        Umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu z wybranym w trybie naboru kandydatem zawarta będzie na okres próbny, a następnie na czas nie określony.

 

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z napisem „Dotyczy naboru

na stanowisko Specjalisty ds. utrzymania dróg i zieleni w Miejskim Zarządzie Dróg

w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Zamenhofa 28” w godzinach pracy tut. jednostki

( od poniedziałku do piątku w godz. 700 – 1500  ) lub przesłać pocztą na adres:

 

Miejski Zarząd Dróg

ul. Zamehofa 2B

63-400 Ostrów Wlkp.

 

w terminie do dnia 15 lutego 2008 r. ( w przypadku przesłania dokumentów pocztą liczy się data stempla pocztowego ).

Aplikacje, które wpłyną do tut. jednostki po ww. terminie nie będą rozpatrywane.

Ogłoszenie listy kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru będą umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl. oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Zamenhofa 2B.

Dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ) powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( tekst jednolity z 2002 r. Dz. U. Nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami ) oraz ustawą z dnia 22. 03.1990 r. o pracownikach samorządowych

( tekst jednolity z 2001r. Dz. U. Nr 142 poz. 1593 z późniejszymi zmianami ).

 

 

 

lista kandydatów spełniających wymagania formalne