Ogłoszenie o naborze na wolne
stanowisko pracy
DYREKTOR MIEJSKIEGO ZARZĄDU
DRÓG
W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Specjalisty ds. utrzymania dróg i
zieleni
1.
Wymagania niezbędne:
a)
Wykształcenie
- wyższe lub średnie o kierunku leśnym lub ogrodniczym,
b)
Obywatelstwo
- polskie,
c)
Ukończony
18 rok życia i pełna zdolności do czynności prawnych, oraz korzystanie z pełni
praw publicznych,
d)
Stan
zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty,
e)
Osoba
nie karana za przestępstwa popełnione umyślnie,
f)
Nieposzlakowana
opinia.
g)
Znajomość
obsługi komputera – umiejętność pracy w programach WORD, EXCEL.
h)
Prawo
jazdy kat. B.
2.
Wymagania dodatkowe:
a) Samodzielność w działaniu, komunikatywność, kreatywność,
b) W przypadku mężczyzn – uregulowany stosunek do służby wojskowej,
c) Umiejętności organizacyjne czasu i pracy, umiejętność pracy w
zespole,
mobilność i dyspozycyjność ( praca w terenie ).
3.
Zakres wykonywanych
zadań na stanowisku:
a) Nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości na terenach zieleni miejskiej,
b) Udział w przygotowaniu materiałów niezbędnych do przeprowadzania przetargów
na udzielanie zamówień publicznych przez Miejski Zarząd Dróg, na roboty związane z bieżącym utrzymaniem,
c) Planowanie i nadzór nad realizacją inwestycji, oraz bieżącego utrzymania na obiektach zieleni miejskiej i przydrożnej .
d) Organizowanie spotkań w sprawach problemów technicznych oraz robót dodatkowych i sporządzanie notatek z tych spotkań,
e) Bieżąca kontrola realizacji robót,
f) Sprawdzanie faktur częściowych,
g) Sprawdzenie kompletności materiałów odbiorowych,
h) Reprezentowanie Miejskiego Zarządu Dróg w terenie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z umową, obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami wiedzy fachowej,
i) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wykorzystanych materiałów,
j) Potwierdzanie faktycznie wykonanych zakresów robót i usunięcia stwierdzonych
wad oraz kontrolowanie rozliczenia robót,
k) Prowadzenie zimowego utrzymania parków i terenów zieleni miejskiej,
l) Prowadzenie i aktualizacja inwentaryzacji zieleni miejskiej.
4.
Wymagane dokumenty:
a)
Wypełniony
kwestionariusz osobowy z fotografią,
b)
Kserokopie
świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
c) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i
uprawnienia,
d) Kserokopia prawa jazdy,
e) Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
oraz o korzystaniu z pełni
praw publicznych,
f) Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do
wykonywania
pracy.
g)
Oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione
umyślnie
i nie toczy się przeciwko niemu
postępowanie karne.
5.
Dokumenty dodatkowe:
a)
List
motywacyjny,
b)
CV,
c)
Kserokopie
zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
d) Kserokopie dokumentów potwierdzających umiejętność obsługi
komputera i pracy
w programie Word, Excel, lub oświadczenie
kandydata o posiadanych
umiejętnościach w tym zakresie,
6.
Postępowanie kwalifikacyjne:
a)
Na
podstawie złożonych dokumentów Komisja Rekrutacyjna dokona analizy spełnienia
przez kandydatów wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu,
b)
Lista
kandydatów spełniających wymagania formalne będzie umieszczona
w Biuletynie Informacji Publicznej – www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl.
w dziale„Oferty pracy”, oraz na tablicy informacyjnej w
Miejskim Zarządzie Dróg
w Ostrowie Wielkopolskim, ul.Zamenfofa2B, i na stronie
internetowej Miejskiego
Zarządu Dróg www.mzd.osw.pl
c)
Zakwalifikowani
kandydaci zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzenia rozmowy
kwalifikacyjnej,
d)
Na
rozmowę kwalifikacyjną kandydat stawia się z dokumentem tożsamości,
e)
Wyniki
postępowania kwalifikacyjnego zostaną ogłoszone w Biuletynie Informacji
Publicznej – www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl. w dziale
„Oferty pracy” oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg w Ostrowie
Wielkopolskim, ul. Zamenhofa 2B,
f)
Umowa
o pracę w wymiarze pełnego etatu z wybranym w trybie naboru kandydatem zawarta
będzie na okres próbny, a następnie na czas nie określony.
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej
kopercie z napisem „Dotyczy naboru
na stanowisko Specjalisty
ds. utrzymania dróg i zieleni w Miejskim
Zarządzie Dróg
w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Zamenhofa
28” w godzinach pracy
tut. jednostki
( od poniedziałku do piątku w godz. 700 –
1500 ) lub przesłać pocztą
na adres:
Miejski Zarząd Dróg
ul. Zamehofa 2B
63-400 Ostrów Wlkp.
w terminie do dnia 15 lutego 2008 r. ( w przypadku przesłania
dokumentów pocztą liczy się data stempla pocztowego ).
Aplikacje, które wpłyną do tut. jednostki po ww.
terminie nie będą rozpatrywane.
Ogłoszenie listy kandydatów spełniających wymagania
formalne oraz informacja o wyniku naboru będą umieszczone na stronie
internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl. oraz na
tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg w Ostrowie Wielkopolskim, ul.
Zamenhofa 2B.
Dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osobowy, list
motywacyjny, CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej )
powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu
rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych
osobowych ( tekst jednolity z 2002 r. Dz. U. Nr 101 poz. 926 z późniejszymi
zmianami ) oraz ustawą z dnia 22. 03.1990 r. o pracownikach samorządowych
( tekst jednolity z 2001r. Dz. U. Nr 142 poz. 1593 z
późniejszymi zmianami ).
lista kandydatów
spełniających wymagania formalne