OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
Konserwacja trawników na
terenach miasta Ostrowa
Wielkopolskiego.
a) Zamówienie obejmuje:
-
Koszenie trawy, podlewanie trawników,
-
Zakładanie trawników, wymiana podłoża,
-
Wygrabianie liści
77.31.41.00 -6- Usługi w
zakresie trawników
.
c) Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę musi wynosić:
Nasadzenie i utrzymanie bratków i kwiatów letnich -
min. 14 dni
1. Termin
wykonania zamówienia:
Ustala
się termin wykonania zamówienia: od dnia 16.03.2010 r. do dnia 31.12.2011
r.
2. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający
warunki zawarte
w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
publicznych.
a) Posiadają wiedzę i doświadczenie.
Sposób
dokonania oceny spełniania warunku:
-
W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi
w ofercie wykaz 3 usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy w ty okresie)
w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia z
podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem
dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonanie należycie (należy
załączyć referencje).
b) Dysponują odpowiednim potencjałem
technicznym.
Sposób
dokonania oceny spełniania warunku:
-
Wykaz maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia.
Minimum sprzętowe:
Ciągnik rolniczy – 5 szt. w tym:
Czołowy
ładowacz – 2 szt.
- Napęd WOM przedni z trójpunktowym układem
zawieszenia – 2 szt.
Mini
ciągnik powyżej 1 tony – 1 szt.
- Przyczepa rolnicza – 3 szt.
- Kosiarki bijakowe do wykaszania poboczy – 2
szt. w tym:
zaciągnikowe – 1 szt.
z wysięgiem bocznym do koszenia
przeciwskarpy o wysięgu min. 5,7 m – 1 szt.
- Kosiarki samojezdne – 2 szt.
- Ręczne kosy mechaniczne - - 10 szt.
- Samochody dostawcze o ładowności do 3,5
tony – 2 szt.
-
Zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych grupy 20
02 na terenie Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski.
c) Dysponują osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia.
Sposób dokonania oceny
spełniania warunku:
-
W celu potwierdzenia
spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz osób, które
będą uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
-
W
szczególności Wykonawca wskaże osoby odpowiedzialna za kierowanie
robotami.
-
Wykonawca
przedłoży oświadczenie, że osoby wskazane przez niego, które będą
uczestniczyć w realizacji
zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień.
d) Znajdują się w
sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Sposób dokonania oceny spełniania
warunku:
- Informacja banku lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca
posiada rachunek, potwierdzającej
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność
kredytową wykonawcy w wysokości min. 100.000,00 zł.
wystawione nie wcześniej ni z 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 5 SIWZ,
polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b
ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający
żąda od wykonawcy przedstawienia w ofercie w odniesieniu do tych podmiotów
dokumentów wyszczególnionych w SIWZ w pkt. 5.5.
4. Wykluczenie z postępowania:
Z
postępowania o udzielenia zamówienia wyklucza się wykonawców wskazanych w
art. 24
ust 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
5. Kryterium oceny ofert: cena (koszt)
– 100%
6. Specyfikację istotnych warunków
zamówienia można odebrać w siedzibie Miejskiego Zarządu
Dróg, 63-400 Ostrów Wlkp. ul.
Zamenhofa 2b, lub za zaliczeniem pocztowym.
Koszt
SIWZ – 30,00 zł. oraz na stronie internetowej zamawiającego: www.mzd.osw.pl
7. Termin składania ofert w
Miejskim Zarządzie Dróg, ul. Zamenhofa 2b - sekretariat,
63-400 Ostrów Wlkp. upływa dnia 05.03.2010 r. o godz. 8 30.
8.Otwarcie ofert nastąpi dnia 05.03.2010 r. o godz. 900, w Miejskim Zarządzie Dróg,
63–400 Ostrów Wlkp. ul.
Zamenhofa 2b.
9. Zamawiający nie dopuszcza:
- nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
- nie przewiduje przeprowadzenia aukcji
elektronicznej,
- nie przewiduje ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów,
- udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
- nie przewiduje zamówień
uzupełniających.
10. Termin związania ofertą: 30 dni
11. Wadium: 3.000,00 zł.
D Y R E K T O R
Miejskiego Zarządu Dróg
w Ostrowie Wielkopolskim
mgr inż. Marcin Wieruchowski
Ostrów Wielkopolski, dnia 25.02.2010 r.
SIWZ z załącznikami umowa z załącznikami informacja o wyborze oferty