OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
Przebudowa ulicy Sempołowskiej w Ostrowie
Wielkopolskim, (odc. od
ul. Jurka do ul. Nałkowskiej).
1. Zamówienie obejmuje:
-
Nawierzchnia
jezdni z betonu asfaltowego
-
dł. – 235 m
-
Podbudowa z
betonu asfaltowego – gr. 7 cm
-
Warstwa
ścieralna gr. 5 cm
-
Przebudowa
fragmentu sieci elektroenergetycznej
45233123-7 – drogi podrzędne
3. Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę musi wynosić 36 miesięcy
4. Termin
wykonania zamówienia:
Ustala
się termin wykonania zamówienia na dzień: 15.06.2010 r.
5. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
o udzielenie zamówienia mogą
ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte
w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
1) Posiadają wiedzę i doświadczenie.
Sposób
dokonania oceny spełniania warunku:
-
W
celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie
wykaz 3 robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy w ty okresie) z
podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy
dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami
sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (należy załączyć referencje i protokoły odbioru robót).
- Zakres wykonanych robót – nie mniej niż 200
m jezdni z betonu asfaltowego każda.
2) Dysponują odpowiednim potencjałem
technicznym.
Sposób
dokonania oceny spełniania warunku:
-
Wykaz
maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, wynikających z nakładów
kosztorysu ofertowego wraz z informacją o podstawie dysponowania nimi.
- Oświadczenie, że czas transportu mieszanki od załadunku do rozładunku nie przekroczy 2 godzin z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania.
-
Oświadczenie
o posiadaniu zaplecza laboratoryjnego lub dostępie do niego.
-
Oświadczenie
o posiadaniu wytwórni mas bitumicznych o wydajności min. 30 Mg/h.
Wykonawcy, którzy nie
posiadają własnej WMB, są zobowiązani
przedstawić umowę na
zakup masy bitumicznej.
3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Sposób dokonania oceny
spełniania warunku:
-
W celu potwierdzenia
spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz osób, które
będą uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
-
W
szczególności Wykonawca wskaże osoby odpowiedzialna za kierowanie robotami
budowlanymi.
-
Wykonawca
przedłoży oświadczenie, że osoby wskazane przez niego, które będą uczestniczyć
w realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień.
4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej
i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia;
Sposób dokonania oceny spełniania
warunku:
- Informacja banku lub
spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których
wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. W wysokości min.
100.000,00 zł
wystawioną nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
5) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 5 SIWZ,
polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b
ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający
żąda od wykonawcy przedstawienia w ofercie w odniesieniu do tych podmiotów
dokumentów wyszczególnionych w SIWZ w pkt. 5.5.
7. Wykluczenie z postępowania:
Z
postępowania o udzielenia zamówienia wyklucza się wykonawców wskazanych w
art. 24
ust 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
8. Kryterium oceny ofert: cena (koszt)
– 100%
9. Specyfikację istotnych
warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Miejskiego Zarządu
Dróg, 63-400 Ostrów Wlkp. ul.
Zamenhofa 2b, lub za zaliczeniem pocztowym.
Koszt
SIWZ – 30,00 zł. oraz na stronie internetowej zamawiającego: www.mzd.osw.pl
10. Termin składania ofert w
Miejskim Zarządzie Dróg, ul. Zamenhofa 2b - sekretariat,
63-400 Ostrów Wlkp. upływa dnia 12.03.2010 r. o godz. 8 30.
11.Otwarcie ofert nastąpi dnia 12.03.2010 r. o godz. 900, w Miejskim Zarządzie Dróg,
63–400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa
2b.
12. Zamawiający nie dopuszcza:
- nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
- nie przewiduje przeprowadzenia aukcji
elektronicznej,
- nie przewiduje ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów,
- udzielenia zaliczek na poczet
wykonania zamówienia,
- nie przewiduje zamówień uzupełniających.
13. Termin związania ofertą: 30 dni
14. Wadium: 1.500,00 zł.
D Y R E K T O R
Miejskiego
Zarządu Dróg
w Ostrowie Wielkopolskim
mgr inż. Marcin Wieruchowski
Ostrów Wielkopolski, dnia 25.02.2010 r. informacja o wyborze oferty
SIWZ umowa kosztorys jezdnia kosztorys elek. projekt zagosp. terenu SST elek. opis techniczny elek. skrzyżowanie linii nn z ulicami plan sytuacyjny przekroje poprzeczne przekroje normalne przekrój podłużny SST jezdnia opis techniczny jezdnia przekroje konstrukcyjne uzbrojenie terenu