OGŁOSZENIE O
ZAMÓWIENIU
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
1. Przebudowa nawierzchni
jezdni na ulicy Przymiejskiej w Ostrowie Wielkopolskim,
(odc. od ul. Głowackiego do ul. Spacerowej).
2. Zamówienie obejmuje:
-
Jezdnia z betonu asfaltowego dł. – 320 m
-
Podbudowa z betonu asfaltowego gr. 7 cm
-
Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 5 cm
45233223-8 – wymiana nawierzchni
drogowej
4. Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę musi
wynosić co najmniej 36 miesięcy
4. Termin wykonania zamówienia:
Ustala
się termin wykonania zamówienia na dzień: 31.05.2010 r.
5. Kryterium
oceny ofert: cena (koszt) – 100%
4. Specyfikację istotnych
warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Miejskiego Zarządu
Dróg, 63-400 Ostrów Wlkp. ul.
Zamenhofa 2b, lub za zaliczeniem pocztowym.
Koszt SIWZ
– 30,00 zł. oraz na stronie internetowej zamawiającego: www.mzd.osw.pl
6. Termin
składania ofert w Miejskim Zarządzie Dróg, ul. Zamenhofa 2b -
sekretariat,
63-400 Ostrów Wlkp. upływa dnia 09.02.2010 r. o
godz. 8 30.
7.Otwarcie
ofert nastąpi dnia 09.02.2010 r. o godz. 900, w
Miejskim Zarządzie Dróg,
63–400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b.
8. Warunki udziału w postępowaniu:
o udzielenie zamówienia mogą
ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte
w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
1) Posiadają uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) Posiadają wiedzę i doświadczenie:
-
tj.
realizowali w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej 3 roboty budowlane
odpowiadające
swoim rodzajem
i zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich rodzaju i wartości,
daty i miejsca
wykonania oraz załączeniu dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały
wykonane
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Zakres
wykonanych robót – nie mniej niż 300 m jezdni z betonu asfaltowego każda.
- wymagane jest aby czas transportu mieszanki od załadunku do rozładunku nie przekraczał 2 godzin z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania.
3) Dysponują potencjałem technicznym
oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
-
jeśli posiadają urządzenia
techniczne niezbędne do realizacji zamówienia wraz z informacją o
podstawie dysponowania tymi zasobami lub
przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów
do udostępnienia potencjału
technicznego. Przez niezbędny potencjał
sprzętowy należy rozumieć
sprzęt wynikający z nakładów
kosztorysu ofertowego.
-
dysponują lub
będą dysponować osobą pełniącą funkcję kierownika
budowy posiadającą
(posiadającymi) uprawnienia do
sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
bez ograniczeń o specjalności drogowej
(lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie
wcześniejszych przepisów)
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej
i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- Informacja banku lub
spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca
posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych
środków finansowych lub zdolność
kredytową wykonawcy.
4) W
przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie:
Wykonawcy mogą wspólnie
ubiegać się o wykonanie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy
Pzp przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stosownie do art. 23
ust. 2 ustawy Pzp. Dokument pełnomocnictwa musi być
załączony do oferty w oryginale i zawierać w
szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
ustanowionego
Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument
pełnomocnictwa musi
być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o
udzielenie
zamówienia poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione do składania
oświadczeń woli
wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności
gospodarczej Wykonawcy.
Wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną
odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
Sposób dokonania oceny spełniania wymaganych
warunków:
Zamawiający
oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie
dokumentów złożonych wraz z ofertą,.
Przy dokonaniu oceny
spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie
spełnia.
Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
z postępowania.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
9.
Wykluczenie z postępowania:
Z postępowania o udzielenia
zamówienia wyklucza się wykonawców wskazanych w art. 24 ust 1 i 2
ustawy – Prawo zamówień publicznych.
10. Zamawiający nie dopuszcza:
-
składania ofert w
formie elektronicznej
-
złożenia oferty
częściowej
-
Złożenia oferty
wariantowej
Zamawiający
nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
Zamawiający
nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający
nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej
9. Termin związania ofertą: 30 dni
10. Wadium: 2.000,00 zł.
D Y R E K T O R
Miejskiego Zarządu Dróg
w Ostrowie Wielkopolskim
mgr
inż. Marcin Wieruchowski
Ostrów Wielkopolski, dnia 19.01.2010 r. zmiana terminu składania ofert pytania do SIWZ kosztorys zmieniony SST
SIWZ kosztorys umowa profil podłużny 3.1 profil podłużny 3.2 plan sytuacyjny SST opis techniczny zagospodarowanie terenu przekroje poprzeczne przekroje poprzeczne 4.2 przekroje konstrukcyjne