OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
1. Przebudowa
nawierzchni ulicy oraz budowa kanalizacji deszczowej na ulicy Niedługiej w
Ostrowie Wielkopolskim
2.Zamówienie obejmuje:
- Długość
– 136 m
- Nawierzchni jezdni z kostki betonowej – gr 8 cm
-
Budowa
kanalizacji deszczowej z rur PVC klasy S lite śr 250 mm
-
Odbiór wykopem
otwartym co 25 m
-
Monitoring
powykonawczy
45233123-7 drogi podrzędne
4. Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę musi wynosić 36 miesięcy
5. Termin
wykonania zamówienia:
Ustala
się termin wykonania zamówienia na dzień: 30.06.2010 r.
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
o udzielenie zamówienia mogą
ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte
w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
1) Posiadają wiedzę i doświadczenie.
Sposób
dokonania oceny spełniania warunku:
-
W
celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie
wykaz 3 robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy w ty okresie) z
podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy
dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami
sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (należy załączyć referencje i protokoły odbioru robót).
-
Zakres
wykonanych robót:
–
nie
mniej niż 100 m nawierzchni z kostki każda,
–
nie
mniej niż 100 m kanalizacji deszczowej każda
2) Dysponują odpowiednim
potencjałem technicznym.
Sposób
dokonania oceny spełniania warunku:
-
Wykaz
maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, wynikających z nakładów kosztorysu
ofertowego wraz z informacją o podstawie dysponowania nimi.
-
Oświadczenie,
że kostka betonowa
pochodziła od producenta, który wdrożył system zarządzania
jakością zgodny z ISO 9001 lub 9002.
3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Sposób dokonania oceny
spełniania warunku:
-
W celu
potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie
wykaz osób, które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
Wykonawca musi dysponować kierownikiem budowy z uprawnieniami wynikającymi z
przepisów prawa.
-
W
szczególności Wykonawca wskaże osoby odpowiedzialna za kierowanie robotami
budowlanymi.
-
Wykonawca
przedłoży oświadczenie, że osoby wskazane przez niego, które będą uczestniczyć
w realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień.
4) Znajdują się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia;
Sposób dokonania oceny
spełniania warunku:
- Informacja banku lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo – kredytowej, w których
wykonawca posiada rachunek,
potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych
lub zdolność kredytową wykonawcy. W
wysokości min. 100.000,00 zł wystawioną nie
wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 5 SIWZ,
polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b
ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający
żąda od wykonawcy przedstawienia w ofercie w odniesieniu do tych podmiotów
dokumentów wyszczególnionych w SIWZ w pkt. 5.5.
7. Wykluczenie z postępowania:
Z
postępowania o udzielenia zamówienia wyklucza się wykonawców wskazanych w
art. 24
ust 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
8. Kryterium oceny ofert: cena (koszt)
– 100%
9. Specyfikację istotnych warunków
zamówienia można odebrać w siedzibie Miejskiego Zarządu
Dróg, 63-400 Ostrów Wlkp. ul.
Zamenhofa 2b, lub za zaliczeniem pocztowym.
Koszt
SIWZ – 30,00 zł. oraz na stronie internetowej zamawiającego: www.mzd.osw.pl
10. Termin składania ofert w
Miejskim Zarządzie Dróg, ul. Zamenhofa 2b - sekretariat,
63-400 Ostrów Wlkp. upływa dnia 22.03.2010 r. o godz. 8 30.
11.Otwarcie ofert nastąpi dnia 22.03.2010 r. o godz. 900, w Miejskim Zarządzie Dróg,
63–400 Ostrów Wlkp. ul.
Zamenhofa 2b.
12. Zamawiający nie dopuszcza:
- nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
- nie przewiduje przeprowadzenia aukcji
elektronicznej,
- nie przewiduje ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów,
- udzielenia zaliczek na poczet
wykonania zamówienia,
- nie przewiduje zamówień
uzupełniających.
13. Termin związania ofertą: 30 dni
14. Wadium: 1.000,00 zł.
D Y R E K T O R
Miejskiego Zarządu Dróg
w Ostrowie Wielkopolskim
mgr inż. Marcin Wieruchowski
Ostrów Wielkopolski, dnia 05.03.2010 r.
SIWZ umowa kosztorys jezdnia kosztorys kanalizacja deszczowa SST podbudowa SST wykopy SST nawierzchnia z kostki SSt kanalizacja deszczowa SST koryto SST roboty ziemne SST krawężniki SST oznakowanie projekt opis techniczny kanalizacja przekrój normalny przekroje przyłączy kanalizacji deszczowej plan sytuacyjny SST odtworzenie trasy profil podłużny kan. deszcz 1 profil podłużny kan. deszcz. 2