OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
1. Przebudowa nawierzchni chodnika na ulicy
Chłopickiego w Ostrowie Wielkopolskim
(odcinek od
ul. Kordeckiego do ul Skorupki – strona wschodnia).
2. Zamówienie obejmuje:
- Długość – 760 m
-
Chodnik z
kostki betonowej grub. – 6 cm
-
Zjazdy z kostki
betonowej grub. – 8 cm
45233161-5 – ścieżki piesze
4. Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę musi wynosić 36 miesięcy
5. Termin
wykonania zamówienia:
Ustala
się termin wykonania zamówienia na dzień: 15.06.2010 r.
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
o udzielenie zamówienia mogą
ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte
w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
1) Posiadają wiedzę i doświadczenie.
Sposób
dokonania oceny spełniania warunku:
-
W
celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie
wykaz 3 robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy w ty okresie) z
podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy
dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami
sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (należy załączyć referencje i protokoły odbioru robót).
- Zakres wykonanych robót – nie mniej niż 300
m nawierzchni z kostki każda.
2) Dysponują odpowiednim
potencjałem technicznym.
Sposób
dokonania oceny spełniania warunku:
-
Wykaz
maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania
mini.
Minimum sprzętowe:
-
walec
wibracyjny
-
zagęszczarka
gruntu
-
koparka
z oprzyrządowaniem
-
samochód
dostawczy lub ciągnik z przyczepą
- Oświadczenie, że kostka betonowa pochodziła od producenta, który wdrożył system zarządzania jakością zgodny z ISO 9001 lub 9002.
3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Sposób dokonania oceny
spełniania warunku:
-
W
celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie
wykaz osób, które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności.
-
W
szczególności Wykonawca wskaże osoby odpowiedzialna za kierowanie robotami
budowlanymi.
-
Wykonawca
przedłoży oświadczenie, że osoby wskazane przez niego, które będą uczestniczyć
w realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień.
4) Znajdują się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia;
Sposób dokonania oceny
spełniania warunku:
- Informacja banku lub
spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których
wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. W wysokości min. 100.000,00 zł
7. Sposób dokonania oceny spełniania wymaganych warunków:
Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu
na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą,.
Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą
spełnia albo nie spełnia.
Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z
postępowania.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego
uznaje się za odrzuconą.
8. Wykluczenie z postępowania:
Z postępowania
o udzielenia zamówienia wyklucza się wykonawców wskazanych w
art. 24
ust 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
9. Kryterium oceny ofert: cena (koszt)
– 100%
10. Specyfikację istotnych
warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Miejskiego Zarządu
Dróg, 63-400 Ostrów Wlkp. ul.
Zamenhofa 2b, lub za zaliczeniem pocztowym.
Koszt
SIWZ – 30,00 zł. oraz na stronie internetowej zamawiającego: www.mzd.osw.pl
11. Termin składania ofert w
Miejskim Zarządzie Dróg, ul. Zamenhofa 2b - sekretariat,
63-400 Ostrów Wlkp. upływa dnia 09.03.2010 r. o godz. 8 30.
12.Otwarcie ofert nastąpi dnia 09.03.2010 r. o godz. 900, w Miejskim Zarządzie Dróg,
63–400 Ostrów Wlkp. ul.
Zamenhofa 2b.
13. Zamawiający nie dopuszcza:
- nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
- nie przewiduje przeprowadzenia aukcji
elektronicznej,
- nie przewiduje ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów,
- udzielenia zaliczek na poczet wykonania
zamówienia,
- nie przewiduje zamówień
uzupełniających.
14. Termin związania ofertą: 30 dni
15. Wadium: 1.000,00 zł.
D Y R E K T O R
Miejskiego
Zarządu Dróg
w Ostrowie Wielkopolskim
mgr inż.
Marcin Wieruchowski
Ostrów Wielkopolski, dnia 22.02.2010 r.
SIWZ umowa kosztorys SST Projekt Budowlany informacja o wyborze oferty